Miks tellida odibo.ee veebipoest?
Klienditugi
Juhul, kui peaks tekkima küsimusi toodete, tarne, maksmise või millegi muu kohta, saad alati võtta meiega kiirelt ühendust endale mugaval moel. Kodulehel on Sul võimalik alustada veebivestlust, saata tagasiside vorm, kirjutada email ja helistada meie telefonile.
Mugavus
Kõikidel toodetel on olemas otsingufiltrid, eestikeelsed pealkirjad, maksimaalselt põhjalikud lühi- ja täispikkuses tootekirjeldused ning võimalusel ka videod, mille tõttu on äärmiselt mugav poes sirvida ning kerge vaevaga leida just need tooted, mis vastavad täpselt Sinu nõuetele ja vajadustele.
Kiire tarne
Enamus meie veebipoes müüdavatest toodetest on olemas meie isiklikus laos. Peale ostu eest tasumist paneme tellimuse kokku ja pakime turvaliselt ära, et tooted ei saaks transpordi ajal viga ning saadame Sulle. Laos olevad tooted postitame juba samal päeval. Kui toode on järeltellimusel, kulub kohaletoimetamisele enamasti 2-7 päeva. Tellida saad DPD, Itella, Venipak ja Omniva pakiautomaatidesse ning samuti ka otse koju DPD ja Itella kulleritega.
Kõik tellimused, mille hind ületab 89€ toimetame pakiautomaatidesse tasuta!
Usaldusväärsed tooted
Kanname hoolt selle eest, et meie tootevalikus oleks ainult parima kvaliteediga tooted, mis lihtsustaksid ja tagaksid kvaliteetse autohoolduse. Hetkel leiad kodulehelt GYEON, Bad Boys, CARPRO ja SWAG Detailing tooteid ning oleme pidevalt uute brändide ja partnerite otsingutel, et lisada uusi kaubamärke ja tootekategooriaid.
Parimat ostukogemust soovides!
Sinu Odibo.ee
Kuidas osta?
Odibo.ee veebipoes on ostlemine väga lihtne
Kui oled registreerunud kasutaja, täituvad sinu andmed ostukorvis automaatselt. “Minu konto” töölaualt näed enda hiljutisi tellimusi, saad hallata enda tarne ja maksmise aadresse ning muuta oma salasõna ja konto andmeid.
- Vali toode – endale sobiva toote leiad meie e-poest, vajuta menüüs “Tooted” ja vajadusel säti vajalikud filtrid.
- Lisa ostukorvi – kui soovid e-poes veel ringi vaadata, vali “Jätkan ostlemist”, kui mitte, siis vali “Vormista tellimus”.
- Vali tarnemeetod – meil on võimalik paki tellimine nii Itella, Omniva kui ka DPD kaudu, lihtsalt vali kas sinu pakk tuleb pakiautomaati või kulleriga otse koju.
- Täida arvelduse andmed – registreerunud kasutaja andmed täituvad ostukorvis automaatselt. Kui soovid saada oma tellimuse pakipunktist, vali endale sobiv pakiautomaat.
- Vali maksemeetod – meil on võimalik maksta Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Citadele ja Revolut pangalinkide kaudu ning krediitkaardiga.
Kui tunned, et ei leidnud mõnele oma küsimusele vastust või lihtsalt soovid küsida nõu, siis võta meiega julgelt ühendust kirjutades info@odibo.ee emailile või helistades +372 5099190
Parimat ostukogemust soovides!
Sinu Odibo.ee
Pangalingiga
Tasuda saab Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Citadele ja Revolut internetipanga kaudu.
NB! Pärast kauba eest tasumist (pangaülekande tegemist) välju e-panga lehelt vajutades nupule “Tagasi kaupmehe juurde”. Tellimuse ja makse kinnituseks kuvatakse tellimuse kinnitus, mille saad soovi korral välja trükkida.
Ülekandega
Valides makseviisi “Ülekandega”, saadetakse arve tellimuses märgitud e-posti aadressile.
NB! Tellimust asume täitma pärast arve märgitud summa laekumist Odibo OÜ pangakontole. Tarneaeg lükkub edasi maksega viivitatud päevade arvu võrra.